Followers

17 January 2012

Tertanyaa tanyaaa :'(

Hyee hui stalker terhebakk sayaaa ? Adee kee ? Manaa adeeee Shuhada oi . Perasaan lebih kau nih tau . 

Haaaa , nak nangis guling-guling . Cepat bagi saya tisu 6 kotak . Saya nak menangis nih . Buah hati saya buat saya tertanya-tanya . Saya tak cukup kredit nak reply message dia . Saya naktahu ape yang suprise yang dia akan buat esuk ? 

Hmmmmm , suck suckkk ! Dia cakap benda nih akan menggembirakan haty diaa , dan meyedihkan buat kitaaa ? Ape benda tuh ? Kita terus terang aje dengan diaa . Kita tanya dia macam nih . 'Awak nak break dengan saya ke?' :'( Dia diammm ajeee . Dia suruh kita tunggu jugak esuk . 

Kenapa lelaki nak buat suprise bagai nih ? Sumpah ! saya sedih kalau perkara tuh berulang untuk kali yang keTIGA ! Saya tak sanggup kehilangan dia lagy . Sebab , saya terlampau sayang kan diaa macam saya sayang ALLAH dan Keluarga sayaa . 

Awak awak , awak jangan lakukan perkara itu sekali lagy yaaa ? Awak tahu kan , saya sayang awak macam manaa ? Saya tak pernah curang sedikit pun dekat awak ? Tolonggggg eaaaaa ? Iloveyoyuhhhhhsomuchhhhhdearr 

No comments:

Post a Comment