Followers

27 December 2011

nothing's to say's

Assalammualaikum . Humm , malam nih Ada tanak membebel panjang-panjang macam mak nenek kebayan . Entri kali ni khas untuk kau sayangs . Nurul nasuha binti hashim , aku tahu kau keliru kann ?? Kau tak tahu nak pilih manaa satu ?? Kalau kau pilih belah sini , mesty belah sanaa kecewa kan ?? Kalau pilih belah sana mesti belah sini kecewakan ?? Tapi kau tak boleh gitu sayang . Kau kena pilih jugak salah satu tuh . Even , hati kau tak rela . Kau kena jugak pilih yang terbaik untuk diri kau NASUHA ! Aku tahu nih susahkan untuk kauu ?? Tapi , nih lah lumrah doe untuk kau . Susah kalau jadik orang terlampau cantik nih sayangs . Kalau jadik buruk pun sayangs jugak . Jadik macam Ada eaa nasuha , TAK cantik n TAK buruk . Tapi comel #perasan kejap .

Nasuha , tak salah bagy aku kau nak pilih sape sape . Itu hak engkau sayang . Ituh kehendak kau . Aku tahu , aku bukan sape sape nak halang kau . Tapi sebagai seorang kawan aku nak tenguk kau bahagia . Aku dah tanak dah tenguk kau sedih lagy . Muka kau macam tikus pagi pagi . Monyokk ajee . Kau kena kuat suhaa . Kau kena ingat , lepas nih aku , dania n kawan kau yang lain jelah boleh bagy pandagan . Kite dah hilang satu kawan yang sentiasa buad kite tersenyum , yang selalu kite buli , yang selalu buat kita sakit haty , yang kite buat dia nangis NASUHA ! Aku taknak lepasnih kau pulak hilang dari pandangan aku . Kau kena kuat suha . Siapa pun yang kau berkawan , kau tak boleh bagy harapan yang sepenuhnya untuk dia . Tau nasuha . Engat tuh . Aku sentiasa berada di sisi kau setiap kali kau susah and senang . KLIK


Assalammualaikum , mintak ampun kalau bebel panjang .
Kitee rinduu awak lahh Amirul .

No comments:

Post a Comment