Followers

25 December 2011

New year is coming soon

Hye and Assalammualaikum . Apa khabar ?? Hope sihat-sihat aje . Yeah , new year is coming soon . Cepat betul masa berlalu kan ?? Pejam celik pejam celik dah 2012 . Andai lah waktu nih boleh berulang balik , Ada nak sangat -sangat hapuskan kisah lampau yang pernah Ada lalui .



2012 is coming soon . Kalu boleh dikira , lagi 5hari sahaja lagi . Good bye 2011 , say's heyloo to 2012 . Yes , sememangnya Ada mempunyai azam yang sangat tinggi untuk tahun 2012 ni . Ada niat kat hati Ada nak pakai tudung . Yes , sememangnya memeranjatkan . Tetapi ini realiti . Ada dah niat kat dalam hati . Ada ikhlas nak lakukan semua ini kerana ALLAH S.W.T . Semua orang cakap macam nih kalau seseorang ingin merubah kehidupannya . "Eleh , kau pakai tudung ,tapi nanti kau bukak balik kan??" . Hey , awak awak kat luar sana tuh . Tak salah kan kalau seseorang tuh nak megubah personaliti hidupnya . Ya , maybe bagi korang kat luar sana cakap macam tuh . Tapi naluri seseorang tuh lain tau . Biarlah seburuk mana pun kita dipandang oleh masyarakat . Tapi kita tetap mulia disisi ALLAH . Yes , trust me cik abang dan cik adik sayang . Satu masa nanti saya akan mula bertudung . AMIN (: . Saya tenguk akak saya dah mula untuk bertudung , so ! hati saya pun terbuka untuk memakainya .



Yes , sememangnya ini azam saya pada tahun 2012 ! Then , tahun 2012 nih jugak . Ada taknak semua orang yang dekat dengan Ada sedih . Ada nak diorang sentiasa tersenyum .







Like this face yaa kawan's .

Ouh , bagi sesiapa yang kata Ada sombong . Yes , Ada memang sombong . Kalau orang yang tak kenal Ada mesti dia akan cakap Ada nih YEYE , BAJET BAGUS , n ape-ape lah . Yee , Ada mengaku . Memang Ada jelah yang macam tuh . You all's TIDAK ! Okeh , Tahun 2012 jugak dah takde dah dalam kamus hidup Ada sedih sedih nih . Sebab Ada nak happy memanjang (: 





NO NEED'S GUY !


 Okeh , tahun 2012 jugak Ada dah taknak main main lagi . Ada nak straight kat pelajaran . Dah tak boleh main main . Tapi kalau sekali sekala tidak megapa . (: 




i wan't to be a succesful girl !

 Okeh , Ada harap benda nih semua akan berjaya . Ituh jek yang Ada mahukan untuk tahun 2012 nih .


To , my MR A imissyouhhhsomuchh !
Assalammualaikum .
Sesungguhnya yang baik ituh datangnya dari yang maha ESA , yang kurang itu datangnya dari kita sendiri . 
  

No comments:

Post a Comment