Followers

15 December 2011

maluuuuu gilakkkk wehhhhhh (:

heylooo and Assalamualaikum readersss .
Seee tajuk entri kali nihh ??
MALU 
Kenapa perlu malu wehhhhh ??
Yee setiap manusia perlu ada perasaan nih .
Alahai , ayat aku menyerah kalah .
Memang aku suka .
tapi pada malam nih , 16/12/2011
Aku malu yang teramat sangat .
Malu tahap GABAN gytuh .

Start cerita .
Okeh nih semua memang salah kau SHUHADA ALIN !
Gejoloh sangat kann ??
Sampai kau tak sedar perkara kecil tuh .
Bak kata orang putih melepak .

SMALL PIECES

Small tengkorak aku , punya lah besar ruang browser kat atas tuh aku tak nampak dan tak


DELETE !

Kau nih rabun ke buta NURUL SHUHADA !
Nak aku belikan cermin mata ??
Okeh , tadi masa aku tengah online .
Aku search-II lah google kann ??
Aku pergy taip 

TUTORIAL UNTUK PRINTSCREAN !

Salah ke kalau aku nak tahubagaimana cara-cara nya ??
Aku rasa tak salah .
Kalau kita nak belajar sesuatu kita boleh cari dengan usaha kita sendiri .
Kalau kita tak tahu jugak , boleh tanya kawan-kawan .
Betul takk ??
Okeh , aku dah tahu macam mana nak PRINTSCREAN tuh .


Bangga jugak lah aku sekejap , walaupun hakikatnya ramai orang dah tahu .
Betapa KUNO nya aku .
Okeh , lepas aku dah siap PRINTSCREAN tuh .
Aku buad lah dekat WALL POST ein dekat dalam pesbuk .
Niat dihati sengaja ingin mencuba .
Menjadi lah jugak kan walaupun gambar tak clear .
Okeh , tetiba datang pulak lah kan PELAJAR PHD nih !
Dia ketawa kan aku weh !
Aku tahu lah kau dah tahu .
Tapi cuba lah hormat aku sikit .
Aku baru belajar , masih banyak lagi yang tak tahu .
Tak ape lah , aku terima dengan rela haty walaupun sebenarnya tak rela .
Kau gelak kan aku .
Tak ape , aku memang layak untuk digelak .

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !

*aku tak marah , macam geli haty je bila ingat balik pasal tadik . SUMPAH !
MALU TAHAP GABAN


TIME NIH AKU KENA GELAK GILA GILA !!

Kbyeee , sakit hatyyy wehhh ! HAHA


Terima kasih kepada NASHRAN dan FAZRIL FARHAN !

No comments:

Post a Comment