Followers

03 December 2011

hari yang paling MENGGILAKAN !!

hahahaha .. first-II jee dah ketawee . dengan salam tak adeee . HAISHH !! ok okk . ASSALAMUALAIKUM !! hari nih 3/12/2011 kiteorang hang out .. sangat mengembirakan bole ?? tak bolee ?? ok tak ape-II . :P . pukul 10.45a.m aku dengan NASUHA telah bersiap-II . excited takk ?? HAHA . ok , tepat jam 12tengahari . bukan malam eaa .. HAHA . aku bergerak bergerak pergy ke TAMAN DAYA SATU untuk menemui kereta . HAHA . tengah berjalan , NASUHA pun tanye . 

NASUHA : ada, muke aku ok takk ?? 
AKU :  ok lahhh . 
NASUHA : alamakkk , aku rase aku terlupe nak pakai somethingg ..
AKU : apeee ?? *soalan bodo
NASUHA : haaa ! lensss . *muke terkejut 


lepastuhh , dengan si NASUHA nih pakai dresss , hill tinggi gileeee . pegyy berlari patah balek keee sawahhh . ehhh , noo !! rumahh lahh sayangss . aku hanya mampu ketawe jeeee . beberape minit kemudiann .. cehhhhh  ! DIYANA cakap dye dah sampai kat TDS . mase tgah bercakap nih , abang dyeee bisingg-II . punyee lahh sengal si abang dye nih pergy amek kite org betul-II depan TAMAN DAYA SATU . aku dengan NASUHA punye lah bengang nak pergy saneeee . last-II abang dyee jalan STRAIGHT jeee . gerammm gile babengg .. HAHA . nak tahu tak dyee u-turn dekat manee ?? dekattt-II nan rumah NASUHA . baek tunggu dirumah jee kud . HAHA . sengalll . ok , dah naek kereta . maluu maluu gituhhhh . senyap jeeeee . (: .. ok , nak dipendekkan cerita .. sampai CITY SQUARE . teruss naek pergy tguk n beli tikett .. ramai gileeeee . lepastuh kannn lepas tuhh kannn . kitee orang dapat seat yang ke 4 paling depan sekali . memang tengkuk gilee babeng sakett . ngeeeeee >''< .. start ceriteee jeeee , diammm bisuuu khusyukkkk . sampai lahh ade lagu berbunyi bunyi bunyi . aku dengan DIYANA pandang . HAHA . nak tahu kenapee ?? berebut nak taruk kat blog lahhh . HAHA . cerite dyee best sangat-II . sedihhhh . lagy best lau dapat tenguk dengan si DIA ! weheeeeeeee .. gilee boleee ?? orang kat depan kiteorgg tenguk dengan couplee . tapy yang nages nyee buken perempuan , tapi LELAKI . wauuuu ! *awie dalam sembiluuu .. lepastuhh lepastuhhh , part sedehh nihhhh .. DIYANA dengan NASUHA menagesss . HAHA . bogokkkkkkkkkkkkkk .. aku nak nages tapi menahan , asal nak nages mesty org belakang tuh buad lawakk . soo ?? ap yang buleh aku buad . hanye ketaweee . HAHA . :D . ok , keluaa wayangg , kiteorg takde hala tuju . nak makan kat mcd penuhhh . food court lagy penuhhh . lastt lasttt , kiteorgg buad keputusan untukk makan di ANGSANA ! telefon lahh abang DIYANA yang sulong nihhh .. ok , pergy lah tunggu kat luar mcd . yang si NASUHA nih boleh pulak jumpe si SHAHIR . yang peliknyee , dahh bertentang matee nihh . bole lagy main mesej . haihhh !! dunie dunieee . begytuhh kecil kannn ?? ok , kereta pun sampai . kiteorg naekkk . jalan puyee jalann . lalu kat PANTAI LIDO . yang si DIYANA nihh buleh cakap nan abang dyee .

DIYANA : ape kate , berhenty kat sinih kejap . amekk gambaaa .

abang dye puye layan palee bolehh behentyy , pa2 turun amekk gambaaa . HAIHH ! maluuu .
padahal orang JB . amek gamba macam org tak penah jupe pantai lido tuhhh . HAHA . ok , dah sampai ANGSANA . pergy mcd . makannnnn .. perutt kenyang , haty pun rianggg . ecehhhhh !! abg dyee punyee cerite plakk . suruh lah si NASUHA nih berlakonn . wahhh ! hebatkannn ?? jalan nan pelakon tuhhh . NASUHA nih kene belakon jadi awek abang dye yang first tuhhhh . sebab nyeee , nak jeles kann ex-couple abg dyeee . ok , AKU , DIYANA dgan ADEK a.k.a FADZROL hanye tengukk . sempat jugak amek gambaa .. HAHA . ok , lakonan berjayeee . makwe abang dyee cemburuu . pergyy tandass tuhh . k , tak mahu citer panjangg . naty fitnahh pulakkk . lepas buat kejee gilee tuhh teruss balek sampai kerumahhhh . dah habess dahh .. klakaaa takkk kiteorgg jalan ?? ape apeee ?? tak klakaa ?? ok , tak apeeee . ade aku kesahh . HAHA . k , nak upload gambaa . tegukk eaaaa .. 


PEMANDU TERHORMAT
  
FADZROL a.k.a ADEK





dekatttt PANTAI LIDO 












AT CITY SQUARE

aku lahh semueeee , akuu penad tahap gaban gilee babenggggg .. bubyeeeee  .. imissyouuhhhhalottttttttt .. 

No comments:

Post a Comment